Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Олійник Г. І. Маркетингові можливості банків і страхових компаній / Г. І. Олійник // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 8. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_8_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Олійник Г. І. Маркетингові можливості банків і страхових компаній / Г. І. Олійник // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 8. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_8_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |