Наукова періодика України Інвестиції: практика та досвід


Савельєв В. В. 
Стратегія глобальної маркетингової діяльності та етапи її формування / В. В. Савельєв // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 9. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_9_21
  Повний текст PDF - 173.86 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савельєв В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савельєв В. В. Стратегія глобальної маркетингової діяльності та етапи її формування / В. В. Савельєв // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 9. - С. 70-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_9_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савельєв Вадим Валерійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського