Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Могилевська О. Ю. Методичні підходи до визначення стратегії маркетингового управління машинобудівним підприємством на основі аналізу прибутковості клієнта / О. Ю. Могилевська // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 21. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_21_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Могилевська О. Ю. Методичні підходи до визначення стратегії маркетингового управління машинобудівним підприємством на основі аналізу прибутковості клієнта / О. Ю. Могилевська // Інвестиції: практика та досвід. - 2011. - № 21. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_21_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |