Наукова періодика України | Інвестиції: практика та досвід | ||
Романенко К. М. Державний маркетинг як механізм максимізації соціальної ефективності державного управління / К. М. Романенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 10. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_10_25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романенко К. М. Державний маркетинг як механізм максимізації соціальної ефективності державного управління / К. М. Романенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 10. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_10_25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |