Наукова періодика України Інвестиції: практика та досвід


Шпір М. Ф. 
Управління комплексом маркетингу та портфелем брендів підприємства на принципах нарощування цінності для споживачів і вартості бізнесу / М. Ф. Шпір // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 10. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_10_17
  Повний текст PDF - 172.013 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шпір М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шпір М. Ф. Управління комплексом маркетингу та портфелем брендів підприємства на принципах нарощування цінності для споживачів і вартості бізнесу / М. Ф. Шпір // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 10. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_10_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського