Наукова періодика України | Інтелект, особистість, цивілізація | ||
Шапран Д. П. Лінгвістична репрезентація ціннісних пріоритетів у рекламних слоганах / Д. П. Шапран // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2017. - Вип. 14. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2017_14_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шапран Д. П. Лінгвістична репрезентація ціннісних пріоритетів у рекламних слоганах / Д. П. Шапран // Інтелект, особистість, цивілізація. - 2017. - Вип. 14. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intelekt_2017_14_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |