Наукова періодика України Інтегровані комунікації


Горбенко Н. В. 
Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко // Інтегровані комунікації. - 2016. - Вип. 1. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2016_1_10
  Повний текст PDF - 134.428 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбенко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбенко Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко // Інтегровані комунікації. - 2016. - Вип. 1. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2016_1_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського