Наукова періодика України | Інтелект XXI | ||
Демиденко М. А. Економіко-математична модель оптимізації маркетингових кампаній у пошукових системах / М. А. Демиденко, О. Ю. Чуріканова // Інтелект XXI. - 2019. - № 2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Демиденко М. А. Економіко-математична модель оптимізації маркетингових кампаній у пошукових системах / М. А. Демиденко, О. Ю. Чуріканова // Інтелект XXI. - 2019. - № 2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |