Наукова періодика України Інтелект XXI


Демиденко М. А. 
Економіко-математична модель оптимізації маркетингових кампаній у пошукових системах / М. А. Демиденко, О. Ю. Чуріканова // Інтелект XXI. - 2019. - № 2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_2_7
  Повний текст PDF - 409.985 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Демиденко М.
  • Чуріканова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Демиденко М. А. Економіко-математична модель оптимізації маркетингових кампаній у пошукових системах / М. А. Демиденко, О. Ю. Чуріканова // Інтелект XXI. - 2019. - № 2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського