Наукова періодика України Інтелект XXI


Іванова Л. О. 
Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Інтелект XXI. - 2019. - № 2. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_2_10
  Повний текст PDF - 377.142 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Іванова Л.
  • Вовчанська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Іванова Л. О. Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Інтелект XXI. - 2019. - № 2. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2019_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Іванова Лілія Омелянівна (економічні науки)
  • Вовчанська Ольга Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського