Наукова періодика України | Інтелект XXI | ||
Шапран Є. М. Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран, І. І. Соснов // Інтелект XXI. - 2018. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шапран Є. М. Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран, І. І. Соснов // Інтелект XXI. - 2018. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |