Наукова періодика України Інтелект XXI


Шапран Є. М. 
Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран, І. І. Соснов // Інтелект XXI. - 2018. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_2_10
  Повний текст PDF - 547.181 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шапран Є.
  • Шапран О.
  • Соснов І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шапран Є. М. Підвищення ефективності маркетингової діяльності міжнародних торгових підприємств на основі теорії нечітких систем / Є. М. Шапран, О. Є. Шапран, І. І. Соснов // Інтелект XXI. - 2018. - № 2. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шапран Олена Євгенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського