Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Гуля Ю. В. Методичні засади структурно-логічної моделі управління брендингом птахівничих підприємств / Ю. В. Гуля, В. М. Циганок // Інноваційна економіка. - 2016. - № 5-6. - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2016_5-6_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуля Ю. В. Методичні засади структурно-логічної моделі управління брендингом птахівничих підприємств / Ю. В. Гуля, В. М. Циганок // Інноваційна економіка. - 2016. - № 5-6. - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2016_5-6_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |