Наукова періодика України Інноваційна економіка


Мудрак Р. П. 
Маркетингові канали розподілу продукції сільськогосподарських підприємств: стан, тенденції, перспективи / Р. П. Мудрак, Ю. П. Мазур // Інноваційна економіка. - 2016. - № 3-4. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2016_3-4_8
  Повний текст PDF - 711.813 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мудрак Р.
  • Мазур Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мудрак Р. П. Маркетингові канали розподілу продукції сільськогосподарських підприємств: стан, тенденції, перспективи / Р. П. Мудрак, Ю. П. Мазур // Інноваційна економіка. - 2016. - № 3-4. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2016_3-4_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мудрак Руслан Петрович (економічні науки)
  • Мазур Юрій Павлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського