Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Старицький Т. М. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції / Т. М. Старицький // Інноваційна економіка. - 2015. - № 4. - С. 221-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_4_37 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Старицький Т. М. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції / Т. М. Старицький // Інноваційна економіка. - 2015. - № 4. - С. 221-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_4_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |