Наукова періодика України Інноваційна економіка


Студінська Г. Я. 
Системність розвитку та просування бренда як умова його ефективності / Г. Я. Студінська // Інноваційна економіка. - 2015. - № 3. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_3_32
  Повний текст PDF - 251.049 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Студінська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Студінська Г. Я. Системність розвитку та просування бренда як умова його ефективності / Г. Я. Студінська // Інноваційна економіка. - 2015. - № 3. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_3_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Студінська Галина Яківна (1964–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського