Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Студінська Г. Я. Системність розвитку та просування бренда як умова його ефективності / Г. Я. Студінська // Інноваційна економіка. - 2015. - № 3. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_3_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Студінська Г. Я. Системність розвитку та просування бренда як умова його ефективності / Г. Я. Студінська // Інноваційна економіка. - 2015. - № 3. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_3_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |