Наукова періодика України Інноваційна економіка


Старицька О. П. 
Інноваційний маркетинг як інструмент підвищення ефективності функціонування підприємств / О. П. Старицька, Т. М. Старицький // Інноваційна економіка. - 2014. - № 4. - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_4_41
  Повний текст PDF - 244.036 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Старицька О.
  • Старицький Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Старицька О. П. Інноваційний маркетинг як інструмент підвищення ефективності функціонування підприємств / О. П. Старицька, Т. М. Старицький // Інноваційна економіка. - 2014. - № 4. - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_4_41.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Старицька Ольга Петрівна (економічні науки)
  • Старицький Тарас Михайлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського