Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Башинська І. О. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства з позиції сценарно-цільового підходу / І. О. Башинська // Інноваційна економіка. - 2013. - № 8. - С. 347-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_8_78 Розроблено теоретико-методичні положення та рекомендації щодо формування інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) у інноваційно-активного промислового підприємства. Визначено їх зміст, функції та структуру. Проаналізовано стан і закономірності ІМК. Виявлено умови та фактори, що впливають на розвиток інноваційно-активних промислових підприємств та їх організаційну складову. Запропоновано класифікацію складових маркетингових комунікацій. Встановлено умови та чинники, що впливають на розвиток ІМК. Обгрунтовано вибір моделей і методів формування ІМК для інноваційно-активних промислових підприємств. Охарактеризовано методичні засади сценарного формування ІМК таких підприємств. Запропоновано рекомендації щодо вибору універсальних інструментів та оцінювання ефективності ІМК інноваційно-активних машинобудівних підприємств. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Башинська І. О. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства з позиції сценарно-цільового підходу / І. О. Башинська // Інноваційна економіка. - 2013. - № 8. - С. 347-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_8_78.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |