Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Нагернюк Д. В. Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності продукції олійних культур / Д. В. Нагернюк // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_7_51 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нагернюк Д. В. Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності продукції олійних культур / Д. В. Нагернюк // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_7_51.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |