Наукова періодика України Інноваційна економіка


Нянько В. М. 
Особливості розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві / В. М. Нянько, В. А. Паляниця // Інноваційна економіка. - 2013. - № 6. - С. 212-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_6_52
  Повний текст PDF - 118.076 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нянько В.
  • Паляниця В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нянько В. М. Особливості розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві / В. М. Нянько, В. А. Паляниця // Інноваційна економіка. - 2013. - № 6. - С. 212-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_6_52.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нянько Віталій Миколайович (економічні науки)
  • Паляниця Віктор Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського