Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Лучак М. Значення фірмового стилю у створенні іміджу туризму / М. Лучак // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_48 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лучак М. Значення фірмового стилю у створенні іміджу туризму / М. Лучак // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_48. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |