Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Аксьонов І. М. Завдання маркетингових підрозділів торговельної мережі в кризові періоди / І. М. Аксьонов, М. Б. Павлова // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_45 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Аксьонов І. М. Завдання маркетингових підрозділів торговельної мережі в кризові періоди / І. М. Аксьонов, М. Б. Павлова // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_45.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |