Наукова періодика України Інноваційна економіка


Аксьонов І. М. 
Завдання маркетингових підрозділів торговельної мережі в кризові періоди / І. М. Аксьонов, М. Б. Павлова // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_45
  Повний текст PDF - 97.492 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Аксьонов І.
  • Павлова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Аксьонов І. М. Завдання маркетингових підрозділів торговельної мережі в кризові періоди / І. М. Аксьонов, М. Б. Павлова // Інноваційна економіка. - 2013. - № 5. - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_5_45.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Аксьонов Іван Михайлович (економічні науки)
  • Павлова Марина Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського