Наукова періодика України | Інноваційна економіка | ||
Кінаш І. А. Реалізація маркетингової стратегії підприємства з використанням інтернет-технологій / І. А. Кінаш // Інноваційна економіка. - 2013. - № 2. - С. 367-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_2_82 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кінаш І. А. Реалізація маркетингової стратегії підприємства з використанням інтернет-технологій / І. А. Кінаш // Інноваційна економіка. - 2013. - № 2. - С. 367-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_2_82.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |