Наукова періодика України Інноваційна економіка


Гноєва І. М. 
Роль маркетингових досліджень в управлінні аудиторською фірмою / І. М. Гноєва // Інноваційна економіка. - 2013. - № 1. - С. 208-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_1_52
  Повний текст PDF - 83.333 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гноєва І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гноєва І. М. Роль маркетингових досліджень в управлінні аудиторською фірмою / І. М. Гноєва // Інноваційна економіка. - 2013. - № 1. - С. 208-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_1_52.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського