Наукова періодика України | Інфраструктура ринку | ||
Супрун С. Д. Основні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства ЗЕД / С. Д. Супрун // Інфраструктура ринку. - 2019. - Вип. 34. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2019_34_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Супрун С. Д. Основні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства ЗЕД / С. Д. Супрун // Інфраструктура ринку. - 2019. - Вип. 34. - С. 212-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2019_34_33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |