Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії культури


Булах Т. Д. 
Теоретичне осмислення рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження / Т. Д. Булах // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 48. - С. 19-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2016_48_4
  Повний текст PDF - 174.552 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Булах Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Булах Т. Д. Теоретичне осмислення рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження / Т. Д. Булах // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 48. - С. 19-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2016_48_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Булах Тетяна Дмитрівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського