Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії культури | ||
Шевчук Ю. С. Про співвідношення понять "кінореклама" й "екранна реклама" / Ю. С. Шевчук // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 48. - С. 245-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2016_48_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевчук Ю. С. Про співвідношення понять "кінореклама" й "екранна реклама" / Ю. С. Шевчук // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - Вип. 48. - С. 245-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2016_48_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |