Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії культури | ||
Толок Є. В. Соціальний аспект регулювання рекламної діяльності на прикладі міжнародного досвіду / Є. В. Толок // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 46. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2015_46_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Толок Є. В. Соціальний аспект регулювання рекламної діяльності на прикладі міжнародного досвіду / Є. В. Толок // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 46. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2015_46_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |