Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії культури


Толок Є. В. 
Соціальний аспект регулювання рекламної діяльності на прикладі міжнародного досвіду / Є. В. Толок // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 46. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2015_46_22
  Повний текст PDF - 182.638 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Толок Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Толок Є. В. Соціальний аспект регулювання рекламної діяльності на прикладі міжнародного досвіду / Є. В. Толок // Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 46. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/haksk_2015_46_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського