Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії культури | ||
Грицюта Н. М. Загальні принципи державного регулювання етичних стандартів рекламної комунікації / Н. М. Грицюта // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 43. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_43_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грицюта Н. М. Загальні принципи державного регулювання етичних стандартів рекламної комунікації / Н. М. Грицюта // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 43. - С. 204-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_43_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |