Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії культури | ||
Булах Т. Д. Роль корпоративного іміджу в підвищенні збуту книжкової продукції / Т. Д. Булах // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 39. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_39_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Булах Т. Д. Роль корпоративного іміджу в підвищенні збуту книжкової продукції / Т. Д. Булах // Вісник Харківської державної академії культури. - 2013. - Вип. 39. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2013_39_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |