Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії культури | ||
Соловйова М. В. Використання методів ціноутворення на рекламні продукти та послуги / М. В. Соловйова // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. - С. 267-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_36_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соловйова М. В. Використання методів ціноутворення на рекламні продукти та послуги / М. В. Соловйова // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. - С. 267-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_36_33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |