Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії культури


Соловйова М. В. 
Використання методів ціноутворення на рекламні продукти та послуги / М. В. Соловйова // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. - С. 267-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_36_33
  Повний текст PDF - 393.581 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соловйова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соловйова М. В. Використання методів ціноутворення на рекламні продукти та послуги / М. В. Соловйова // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. - С. 267-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_36_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соловйова Марія Володимирівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського