Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії культури


Афенченко Г. В. 
Соціокультурна спрямованість сучасної практики маркетингової діяльності / Г. В. Афенченко // Вісник Харківської державної академії культури. - 2010. - Вип. 30. - С. 217-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2010_30_29
  Повний текст PDF - 454.956 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Афенченко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Афенченко Г. В. Соціокультурна спрямованість сучасної практики маркетингової діяльності / Г. В. Афенченко // Вісник Харківської державної академії культури. - 2010. - Вип. 30. - С. 217-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2010_30_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського