Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв


Сытник О. Г. 
Бренды и власть: социальность рекламы как функция заботы о потребителях / О. Г. Сытник // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2014. - № 6. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2014_6_20
  Повний текст PDF - 305.585 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сытник О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сытник О. Г. Бренды и власть: социальность рекламы как функция заботы о потребителях / О. Г. Сытник // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2014. - № 6. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2014_6_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського