Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв | ||
Чеботарьова І. Б. Ребрендінг як засіб підвищення конкурентоспроможності фірми на прикладі ТМ "Assistant" / І. Б. Чеботарьова, Д. О. Терехова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2014. - № 4-5. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2014_4-5_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чеботарьова І. Б. Ребрендінг як засіб підвищення конкурентоспроможності фірми на прикладі ТМ "Assistant" / І. Б. Чеботарьова, Д. О. Терехова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2014. - № 4-5. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2014_4-5_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |