Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв


Чеботарьова І. Б. 
Ребрендінг як засіб підвищення конкурентоспроможності фірми на прикладі ТМ "Assistant" / І. Б. Чеботарьова, Д. О. Терехова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2014. - № 4-5. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2014_4-5_6
  Повний текст PDF - 849.752 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чеботарьова І.
  • Терехова Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чеботарьова І. Б. Ребрендінг як засіб підвищення конкурентоспроможності фірми на прикладі ТМ "Assistant" / І. Б. Чеботарьова, Д. О. Терехова // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2014. - № 4-5. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2014_4-5_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського