Наукова періодика України | Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв | ||
Шандренко О. М. Основні принципи створення графічної презентації модного бренду / О. М. Шандренко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 2. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_2_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шандренко О. М. Основні принципи створення графічної презентації модного бренду / О. М. Шандренко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 2. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_2_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |