Наукова періодика України Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв


Рай Л. П. 
Гумор – ефективний засіб впливу в рекламі / Л. П. Рай, А. А. Білик // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 14. - С. 54-56 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_14_15
  Повний текст PDF - 410.943 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рай Л.
  • Білик А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рай Л. П. Гумор – ефективний засіб впливу в рекламі / Л. П. Рай, А. А. Білик // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2012. - № 14. - С. 54-56 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2012_14_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Білик Анна Анатоліївна (культурологія)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського