Наукова періодика України Humanitarium


Курок В. 
Розвиток технічного мислення учнів у процес реалізації завдань освітньої галузі "технології" / В. Курок // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 47-53 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_8
Проаналізовано основні підходи до тлумачення поняття "технічне мислення", визначено структурні компоненти мисленнєвої діяльності (поняттєвий, образний і практичний), встановлено ієрархічні зв’язки між ними. Виокремлено характерні особливості цього різновиду мислення, сформульовано дидактичні принципи розвитку технічного мислення учнів у процесі реалізації завдань освітньої галузі "Технології".Проанализированы основные подходы к раскрытию понятия "техническое мышление", определены структурне компоненты мыслительной деятельности (понятийный, образный и практический), установлены иерархические связи между ними. Выделены характерные особенности этого вида мышления у учеников в процессе реализации заданий образовательной области "Технологии".The main approaches to interpretation of the term «technical thinking» are analyzed in the article; structural components of thinking activity (conceptual, imaginative and practical) are defined and hierarchical relationships between them are established; the peculiarities of technical thinking are determined; didactic principles of pupils’ technical thinking development in implementing the tasks of educational field «technology» are formulated.
  Повний текст PDF - 391.351 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Курок В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Курок В. Розвиток технічного мислення учнів у процес реалізації завдань освітньої галузі "технології" / В. Курок // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 47-53 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського