Наукова періодика України Humanitarium


Саковська T. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання в умовах збереження здоров’я учнівської молоді / T. Саковська // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_19
Виокремлено та проаналізовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземної мови до міжкультурного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах збереження здоров’я учнівської молоді. Подано загальну характеристику кожної з визначених педагогічних умов: структурно-змістове забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання, науково-методичне та матеріально-технічне забезпечення цього процесу, інформаційно-психологічне забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання учнів. Надано визначення окремих базових понять: "педагогіка", "умови", "педагогічні умови", "виховання", "підготовка". Запропоновано сформоване авторське визначення поняття "педагогічні умови". Зазначено, що на сьогодні на загальнодержавному рівні відсутній єдиний науковий підхід до вирішення проблеми реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх учителів до міжкультурного виховання учнів в загальноосвітніх навчальних закладах в умовах збереження здоров’я учнівської молоді. Акцентовано увагу на необхідності системного контролю реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх учителів іноземної мови до міжкультурного виховання учнів в умовах збереження здоров’я учнівської молоді.Определены и проанализированы педагогические условия подготовки будущих учителей иностранного языка к межкультурному воспитанию учеников в общеобразовательных учебных заведениях в условиях сохранения здоровья ученической молодежи. Дана общая характеристика каждого из определенных педагогических условий: структурно-смысловое обеспечение процесса подготовки будущих учителей иностранных языков к межкультурному воспитанию, научно-методическое и материально-техническое обеспечение данного процесса, информационно-психологическое обеспечение процесса подготовки будущих учителей иностранных языков к межкультурному воспитанию учеников. Предоставлены определения отдельных базовых понятий: "педагогика", "условия", "педагогические условия", "воспитание", "подготовка". Представлено сформированное авторское определение понятия "педагогические условия": это необходимые составные элементы организации учебно-воспитательного процесса, целью которых является обеспечение целостности обучения и воспитания студентов, содействие всестороннему гармоничному развитию личности будущих учителей для их подготовки к межкультурному воспитанию в общеобразовательных учебных заведениях.In the article the pedagogical terms of preparation the future foreign languages teachers to cross-cultural education of students in general educational establishments in the conditions of pupils' health maintenance are highlighted and analyzed. General description of certain pedagogical terms is given: structurally semantic providing of the process of preparation the future foreign languages teachers to cross-cultural education; scientifically methodical and logistical support of this process; informatively psychological providing of the process of preparation the future foreign languages teachers to cross-cultural education of students in the conditions of pupils' health maintenance. Determinations of separate base concepts of this research are given: "pedagogic", "terms", "pedagogical terms", "education", "preparation".
  Повний текст PDF - 352.786 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Саковська T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Саковська T. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов до міжкультурного виховання в умовах збереження здоров’я учнівської молоді / T. Саковська // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського