Наукова періодика України Humanitarium


Фурса І. 
Використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології / І. Фурса // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_21
Теоретично обгрунтовано сутність поняття «здоров’язберігальна технології» та їх важливість у професійній підготовці студентів-біологів у ВНЗ. Встановлено, що здоров’язберігальні технології сприяють формуванню у студентів адекватної моральної самооцінки, надають можливість організувати дієву роботу зі створення позитивної мотивації щодо здорового способу життя, розвинути позитивні моральні якості, активізувати їх прояви, перебудувати і змінити негативні форми поведінки на позитивні. Здоровий спосіб життя молоді передбачає упровадження у практику роботи педагогічного університету комплексу оздоровчих заходів, що забезпечують гармонійний розвиток, зміцнення здоров'я, підвищують продуктивність навчальної діяльності. У процесі професійної підготовки майбутніх учителів біології запропоновано до використання сучасні методи здоров`язберігальних технологій – оздоровчі хвилинки, пальчикова гімнастика, арт-терапія тощо.Теоретически обоснована сущность понятия «здоровьесберегающие технологии» и их важность в профессиональной подготовке студентов-биологов в ВУЗ. Установлено, что здоровьесберегающие технологии способствуют формированию у студентов адекватной нравственной самооценки, дают возможность организовать действенную работу по созданию положительной мотивации к здоровому образу жизни, развить положительные нравственные качества, активизировать их проявления, перестроить и изменить негативные формы поведения на положительные. Здоровый образ жизни молодежи предусматривает внедрение в практику работы педагогического университета комплекса оздоровительных мероприятий, обеспечивающих гармоничное развитие, укрепление здоровья, повышают продуктивность учебной деятельности. Recently, much attention is paid to health-keeping technologies; however, the use of health-keeping technology in professional training has not been sufficiently investigated. In Ukraine, the main task of the social program of the state is preserving and strengthening of the young people’s health. In order to solve the above mentioned problem, it is necessary to form in students a stable motivation for healthy lifestyle, to implement complex of health-keeping technologies aimed at awareness of the value of their health. The above mentioned circumstances highlight the problem of using health-keeping technologies in professional training of the future teachers of biology. It has been established that health-keeping technologies promote the formation in students of an adequate moral self-esteem, make it possible to organize an effective work of creating a positive motivation for healthy lifestyle, develop positive moral qualities, enhance their display, reform and change negative forms of behaviour into positive ones.
  Повний текст PDF - 323.49 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фурса І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фурса І. Використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології / І. Фурса // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського