Наукова періодика України Humanitarium


Леганькова О. 
Общая характеристика структуры и содержания электронных учебно-методических комплексов для высшего педагогического образования / О. Леганькова // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 32. - С. 100-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_32_12
Обозначена актуальность разработки электронных образовательных ресурсов для высшего педагогического образования в контексте изменения современной социокультурной ситуации. Дано обоснование понятия электронных учебно-методических комплексов на основании "Положения об электронном учебно-методическом комплексе по дисциплине для высших учебных заведений Республики Беларусь". Показана необходимость систематизации имеющихся наработок в области создания электронных учебно-методических комплексов, формировании единого подхода к выделению его компонентов, установление общей терминологической базы, требований к содержательному наполнению модулей. Проанализированы характеристики учебно-методических комплексов как средства развития личности студента. Описаны характеристики типичной структуры электронных учебно-методических комплексов. Дано сравнение понятий "учебный модуль", "модуль электронного учебно-методического комплекса". В структуре электронного учебно-методического комплекса представлены: справочно-информационный, контрольно-диагностический, интерактивный модули. Раскрыты содержание и требования к материалам справочно-информационного модуля электронного учебно-методического комплекса. Обгрунтовано актуальність розробки електронних освітніх ресурсів для вищої педагогічної освіти в контексті сучасних змін соціокультурної ситуації. Подано обґрунтування поняття електронних навчально-методичних комплексів на підставі "Положення про електронний навчально-методичний комплекс із дисциплін для вищих навчальних закладів Республіки Білорусь". Показано необхідність систематизації наявних напрацювань щодо створення електронних навчально-методичних комплексів, формування єдиного підходу до окреслення його компонентів, визначення загальної термінологічної бази та вимог до змістового наповнення модулів. Проаналізовано характерні ознаки навчально-методичних комплексів як засобу розвитку особистості студента. Описано характеристику типової структури електронних навчально-методичних комплексів. Надано порівняння понять "навчальний модуль", "модуль електронного навчально-методичного комплексу". In the article the topicality of electronic educational resources development for higher pedagogical education in the context of changes in a modern sociocultural situation is designated. The substantiation in the concept of electronic educational and methodical complexes on the basis of "Regulations on electronic educational and methodical complex on discipline for higher educational institutions in the Republic of Belarus" is given. The necessity of systematization the available practices in the sphere of creation of the electronic educational and methodical complexes, the formation of a unified approach to the allocation of its components, the establishment of the general terminology database and the requirements for content filling modules are shown. We analyzed the characteristics of electronic educational and methodical complexes as a means of the student's personality development.
  Повний текст PDF - 339.756 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Леганькова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Леганькова О. Общая характеристика структуры и содержания электронных учебно-методических комплексов для высшего педагогического образования / О. Леганькова // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 32. - С. 100-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_32_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського