Наукова періодика України Humanitarium


Кушнір В. 
Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом другої половини ХІХ століття / В. Кушнір // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_33
Актуалізовано питання аналізу історичного досвіду профільного навчання у вітчизняній середній школі та цінності для сучасників поглядів педагогів минулого на особливості організації середньої школи. Проаналізовано погляди прогресивних педагогів ХІХ ст. на проблему поділу середньої освіти на класичну та реальну в ході освітньої реформи 1960-х років. Висвітлено бачення середньої освіти М. І. Пироговим та К. Д. Ушинським. Визначено основні їх ідеї щодо класичної та реальної гімназійної освіти.Актуализирован вопрос анализа исторического опыта профильного обучения в отечественной средней школе и ценности для современников взглядов педагогов прошлого на особенности организации средней школы. Проанализированы взгляды прогрессивных педагогов XIX в. на проблему разделения среднего образования на классическое и реальное в ходе образовательной реформы 1960-х годов. Освещены видения среднего образования М. И. Пироговым и К. Д. Ушинским. Определены основные их идеи относительно классического и реального гимназического образования.The article analyzes the views of progressive educators XIX-th century to separate the secondary education in the classic and real education reform in 60 years. Deals vision of secondary education and Pirogovim and Ushinskoim. The basic ideas of their classic and real-secondary education.
  Повний текст PDF - 168.885 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кушнір В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кушнір В. Ідеологія ставлення педагогів до проблеми поділу гімназійної освіти на класичну та реальну протягом другої половини ХІХ століття / В. Кушнір // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кушнір Вікторія Владиславівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського