Наукова періодика України | Humanitarium | ||
Долецька С. Специфіка патріотичного виховання молодших школярів у процесі краєзнавчої роботи / С. Долецька // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_24 Розглянуто специфіку патріотичного виховання молодших школярів, виявлено особливості краєзнавчої роботи як засобу патріотичного виховання, визначено її потенційні можливості та властивості у патріотичному вихованні. Установлено характерні риси, що можуть бути застосовані в патріотичному вихованні: неформальність, демократичність, наочність, комунікативність, емоційність. Рассмотрена специфика патриотического воспитания младших школьников, выявлены особенности краеведческой работы как средства патриотического воспитания, определены её потенциальные возможности в патриотическом воспитании. Установлены характерные черты, которые могут быть применены в патриотическом воспитании: неформальность, демократичность, наглядность, коммуникативность, эмоциональность.Specificity patriotic younger students, the peculiarities of local history work identified its potential and characteristics in patriotic education. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Долецька С. Специфіка патріотичного виховання молодших школярів у процесі краєзнавчої роботи / С. Долецька // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |