Наукова періодика України Humanitarium


Доброскок І. 
Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності магістрів у ВНЗ / І. Доброскок // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_23
Визначено завдання соціальної педагогіки. З’ясовано структурні елементи соціально-педагогічного впливу на особистість. Сформульовано завдання вищої школи щодо підготовки майбутніх соціальних педагогів. Наголошено, що однією із визначальних цілей ВНЗ в процесі підготовки майбутніх соціальних педагогів є сприяння соціалізації (процесу засвоєння індивідом соціального досвіду у його динаміці, що передбачає включення в систему суспільних відносин і самостійне відтворення індивідом цих відносин) майбутнього фахівця в процесі оволодіння ним необхідних знань, умінь, навичок. Определены задачи социальной педагогики. Установлены структурные элементы социально-педагогического влияния на личность. Сформулированы задачи высшей школы относительно подготовки будущих социальных педагогов. Подчеркнуто, что одной из определяющих целей ВУЗ в процессе подготовки будущих социальных педагогов является способствование социализации (процессу усвоения индивидом социального опыта в его динамике, что предусматривает включение в систему общественных отношений и самостоятельное отображение индивидом этих отношений) будущего специалиста в процессе овладения ним необходимых знаний, умений, навыков. Defined objectives of social pedagogy. Established structural elements of the socio-pedagogical influence on personality. Formulated the problem of the higher school for the preparation of future social workers. Emphasized that one of the defining goals of the university in the preparation of future social workers - to promote socialization - the process of assimilating individual social experience in its dynamics , which provides for the inclusion in the system of social relations and independent individual mapping of these relations - the future expert in the process of mastering them the necessary knowledge, abilities and skills.Розкрито організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності у ВНЗ. Проаналізовано механізм соціально-педагогічного впливу на майбутніх фахівців, функції вищої школи у системі професійної підготовки магістрів у ВНЗ. Наголошено, що процес навчальної діяльності майбутніх управлінців співвідноситься з процесом спрямованого впливу на особистість економічних, політичних, духовних, соціокультурних, соціоекологічних, соціально-психологічних, психологічних факторів. З’ясовано визначальну мету ВНЗ в процесі підготовки магістрів-управлінців – майбутніх керівників освітніх закладів – сприяти соціалізації – процесу засвоєння індивідом соціального досвіду в динаміці.Раскрыты организационно-дидактические основы учебной деятельности в ВУЗ. Проанализирован механизм социально-педагогического воздействия на будущих специалистов, функции высшей школы в системе профессиональной подготовки магистров в ВУЗ. Отмечено, что процесс учебной деятельности будущих управленцев соотносится с процессом направленного воздействия на личность экономических, политических, духовных, социокультурных, социоэкологических, социально-психологических, психологических факторов. Выяснена определяющая цель ВУЗ в процессе подготовки магистров-управленцев - будущих руководителей образовательных учреждений - способствовать социализации - процессу усвоения индивидом социального опыта в динамике.The author describes the organizational and didactic framework of training activities at the university. The mechanisms of socio-pedagogical influence on future specialists, the functions of higher education in the system of training of future magister.
  Повний текст PDF - 138.62 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доброскок І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доброскок І. Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності магістрів у ВНЗ / І. Доброскок // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського