Наукова періодика України Гуманітарний часопис


Карпенко О. О. 
Трансформація навчальної книги в документному потоці інформаційного суспільства / О. О. Карпенко // Гуманітарний часопис. - 2005. - № 2. - С. 119–123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2005_2_21
Здійснено комплексне дослідження питань стосовно трансформації навчальної книги за умов інформатизації вищої освіти. Виявлено рівень теоретичної розробленості даної проблеми. Обгрунтовано загальну типологічну модель навчальної книги, що передбачає врахування ознак (змісту, форми, жанру, ролі у навчальному процесі, читацького та цільового призначень) і особливості її адаптації до галузі бібліотечно-інформаційної освіти. Установлено залежність трансформації ознак навчальної книги від впливу соціокультурних змін в освіті. Запропоновано класифікацію функцій підручника за умов інформатизації згідно ознак їх домінування. Визначено структурну композицію сучасного підручника як навчально-педагогічного комплексу, що інтегрує навчально-методичні матеріали. Розглянуто напрями вдосконалення навчальної книги в інформаційному середовищі вищої освіти за умов інформатизації завдяки визначенню критеріїв її адаптації за змістом і формою та моделі функціонування, використання та розвитку у зазначеному середовищі.
  Повний текст PDF - 93.231 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карпенко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карпенко О. О. Трансформація навчальної книги в документному потоці інформаційного суспільства / О. О. Карпенко // Гуманітарний часопис. - 2005. - № 2. - С. 119–123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2005_2_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського