Наукова періодика України Географія та туризм


Пацюк В. С. 
Брендинг міст як невід’ємна складова розвитку туристичної діяльності (на прикладі м. Кривий Ріг) / В. С. Пацюк // Географія та туризм. - 2014. - Вип. 30. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2014_30_11
  Повний текст PDF - 539.99 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пацюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пацюк В. С. Брендинг міст як невід’ємна складова розвитку туристичної діяльності (на прикладі м. Кривий Ріг) / В. С. Пацюк // Географія та туризм. - 2014. - Вип. 30. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2014_30_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пацюк Вікторія Сергіївна (географічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського