Наукова періодика України | Географія та туризм | ||
Ткаченко Т. І. Кляпко Т. В. Національний туристський продукт: образ, імідж, бренд (рекреаційно-туристський аспект) / Т. І. Кляпко Т. В. Ткаченко // Географія та туризм. - 2014. - Вип. 27. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2014_27_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткаченко Т. І. Кляпко Т. В. Національний туристський продукт: образ, імідж, бренд (рекреаційно-туристський аспект) / Т. І. Кляпко Т. В. Ткаченко // Географія та туризм. - 2014. - Вип. 27. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2014_27_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |