Наукова періодика України Географія та туризм


Жданова А. М. 
Франчайзинг как инструмент распространения компании на мировом рынке (на примере сети ресторанов быстрого питания "Макдоналдс") / А. М. Жданова // Географія та туризм. - 2011. - Вип. 15. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2011_15_23
  Повний текст PDF - 467.813 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жданова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жданова А. М. Франчайзинг как инструмент распространения компании на мировом рынке (на примере сети ресторанов быстрого питания "Макдоналдс") / А. М. Жданова // Географія та туризм. - 2011. - Вип. 15. - С. 144-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2011_15_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського