Наукова періодика України | Географія та туризм | ||
Уліганець С. І. Імідж як складова маркетингової політики в туризмі / С. І. Уліганець // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 7. - С. 35-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_7_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Уліганець С. І. Імідж як складова маркетингової політики в туризмі / С. І. Уліганець // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 7. - С. 35-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_7_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |