Наукова періодика України | Географія та туризм | ||
Ткешелашвілі М. Л. Аспекти формування маркетингової стратегії в контексті розвитку національного туристичного продукту / М. Л. Ткешелашвілі // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 7. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_7_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткешелашвілі М. Л. Аспекти формування маркетингової стратегії в контексті розвитку національного туристичного продукту / М. Л. Ткешелашвілі // Географія та туризм. - 2010. - Вип. 7. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2010_7_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |