Наукова періодика України | Галицький лікарський вісник | ||
Оріщак Д. Т. Ситуаційна задача, як метод активного навчання і розвитку професійної компетентності у студентів / Д. Т. Оріщак, В. І. Попович, Н. В. Василюк, І.В. Кошель, Н.В. Александрук, М. І. Дерев'янко, О. Б. Семчук // Галицький лікарський вісник. - 2016. - Т. 23, число 1. - С. 100-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2016_23_1_33 Основною метою освітнього процесу в медичному ВУЗі є формування навиків клінічного мислення. Здатність до прийняття самостійних рішень у конкретній клінічній ситуації, тобто вміння використовувати теоретичні знання у практичній діяльності є основним критерієм готовності до практичної діяльності. Використання ситуаційних задач (СЗ) надає змогу оптимізувати навчальний процес, покращити засвоєння значного обієму інформації за обмежений період часу, розвинути навики клінічного мислення та спроможність приймати відповідні рішення, підвищити самооцінку студента. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Оріщак Д. Т. Ситуаційна задача, як метод активного навчання і розвитку професійної компетентності у студентів / Д. Т. Оріщак, В. І. Попович, Н. В. Василюк, І.В. Кошель, Н.В. Александрук, М. І. Дерев'янко, О. Б. Семчук // Галицький лікарський вісник. - 2016. - Т. 23, число 1. - С. 100-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2016_23_1_33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |