Наукова періодика України | Галицький лікарський вісник | ||
Барна О. М. Організація лекційного процесу з аптечної технології ліків в умовах навчання за кредитно-модульною системою / О. М. Барна, М. І. Федоровська // Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, число 3. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2014_21_3_30 Одним з невід'ємних аспектів підготовки фахівця є вузівська лекція. Яка ж роль лекції у вихованні студентів? Лекція - це логічний, систематично послідовний і явний виклад того чи іншого наукового поняття, яке часто супроводжується демонстрацією дослідів і наочних посібників. Основними вимогами сучасної лекції є науковість, доступність, єдність форми та змісту, емоційного викладу, зв'язок з іншими навчальними дисциплінами та практикою повсякденного життя. Читаючи лекцію, викладач не тільки надає студентам знання, але й виховує їх. Широкий досвід вищої школи переконливо доводить, що навчання і виховання студентів є нероздільні. Мета роботи - окреслити важливість лекції, як важливого елементу в підготовці фахівців фармацевтичної галузі та висвітлити окремі аспекти викладення лекційного матеріалу згідно з кредитно-модульною системою у викладання аптечної технології ліків (АТЛ), для студентів спеціальності "Фармація". Розкрито роль лектора, його взаємозв'язок з аудиторією, зазначено умови якісного викладення лекційного матеріалу. Доведено доцільність поєднання декількох типів лекцій, наприклад: лекції - візуалізації, бінарної лекції (лекції - діалогу) та лекції - провокації, що надає змогу висвітлити тему зі всіх можливих сторін, та покращити сприйняття та запам'ятовування одержаного лекційного матеріалу студентами. Окреслено роль інформаційних технологій у проведенні лекцій. Адже саме мультимедійна лекція надасть змогу одночасного візуального та аудіального впливу на студента, а додаткове введення відеофільмів дозволяє грунтовніше засвоювати матеріал та надає змогу студенту уявити себе безпосередньо на робочому місці практикуючого спеціаліста. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барна О. М. Організація лекційного процесу з аптечної технології ліків в умовах навчання за кредитно-модульною системою / О. М. Барна, М. І. Федоровська // Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, число 3. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2014_21_3_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |