Наукова періодика України | Галицький лікарський вісник | ||
Струтинський Г. М. Науково-методичні аспекти викладання фармакології антикоагулянтів за кредитно-модульною системою навчання / Г. М. Струтинський // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 4. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_4_33 Розвиток кредитно-модульної системи в контексті Болонського процесу, медичної науки в цілому та фармакології, зокрема, вимагає цілеспрямованого впровадження міжнародних стандартів у систему підготовки лікарів. Впровадження в лікувальну практику нових антикоагулянтів відкриває нові можливості для профілактики та лікування тромбозів із позицій доказової медицини. Кредитно-модульна система навчання надає змогу опанувати як програмні лікарські засоби, так і нові представники препаратів-антикоагулянтів (НМГ, фондапаринукс, біліварудин тощо). Важливим є мотивованість студентів до самостійної позааудиторної роботи, вміння проводити порівняльну характеристику різних антикоагулянтів, розвиток практичних навичок щодо рекомендацій препаратів для лікування та профілактики тромбозів з урахуванням їх доведеної ефективності, безпеки та можливих побічних ефектів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Струтинський Г. М. Науково-методичні аспекти викладання фармакології антикоагулянтів за кредитно-модульною системою навчання / Г. М. Струтинський // Галицький лікарський вісник. - 2013. - Т. 20, число 4. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2013_20_4_33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |